דף הבית >> ביואנרגיה / ביואורגונומי
 
ביואנרגיה / ביואורגונומי
רפואת העתיד, "השמים הם הגבול"
 
הגיעה אלי אישה, כבת ארבעים, כשעמדה בפתח הדלת הבנתי שהיא בצרה גדולה. היא הביטה ישר קדימה ולא הזיזה את גלגל העין, לא לימין ולא לשמאל, לא למעלה ולא למטה. האישה נראתה מטופחת מאוד, לבושה נאה, שערה צבוע בלונד, אבל שורשי שערה הכהים בלטו לעין, כלומר, שזה זמן רב שלא חידשה את צבע שערה.
ימים מספר קודם לכן טילפנה אלי אותה אישה על מנת לתאם טיפול וסיפרה לי שזה כשמונה חודשים היא סובלת מסחרחורות איומות, אינה מסוגלת להניע את ראשה, כשהיא מניעה את ראשה, הסחרחורת כל כך נוראה עד שהיא מתעלפת. היא אינה יוצאת מפתח הבית, ובימים קשים בעלה מוריד אותה מהמיטה בבוקר וכשהוא חוזר מהעבודה בערב הוא משכיב אותה במיטה בחזרה, אפילו להליכה לשירותים היא חייבת לקבל עזרה. היא מנהלת חברה גדולה וכעת היא מושבתת לחלוטין.
היא עברה רופאים שונים ורבים, אף אחד לא איתר את הבעיה, עברה כמובן סי.טי. ועוד בדיקות רבות אחרות, קיבלה תרופות רבות וללא הועיל.
איתרתי את הבעיה, טיפלתי בה, לאחר שלושה טיפולים היא שבה לעבודה, טיפלתי בה בסה"כ 8 טיפולים והיא שבה לחיים סדירים. 
מה הסוד?
הסוד הוא ביואנרגיה - ביואורגונומי!
 
על השיטה
ביואנרגיה / ביואורגונומי היא שיטת ריפוי אלטרנטיבית המבוססת על תורתו של ד"ר רייך ופיתוח השיטה על ידי רפי רוזן. השיטה מבוססת על טיפול באמצעות מגע = גוף וטיפול אנרגטי ללא מגע = הילינג, לנפש ולרוח. רעיון השיטה בא מהבנת כוחות האנרגיה הפועלים ביקום, בכדור הארץ ובאדם. בביואנרגיה / ביואורגונומי ניתן לאבחן ולטפל בבעיות פיזיות ומנטליות: וטיפול אפקטיבי במגוון רחב ביותר של מחלות , בעיות פריון, אלרגיות ומצוקות שונות. כמו כן ניתן לאבחן מה נכון לאכול, לחץ דם, סוכרת, תקופת ביוץ, רמת כולסטרול ועוד...
בביואנרגיה / ביואורגונומי אפשר לאבחן את השעה, השנה, או הגלגול בה התחילה הבעיה. אפשר לראות שהייתה דלקת לפני, שעתיים ועכשיו כבר אין או יש. אפשר לאבחן אדם, איבר, תא או אנרגיה, אפשר לאבחן האם האיבר חולה או בריא.
אנחנו יכולים לבקש בכל זמן שהוא בעבר, הרוחות של העבר משפיעות על הרוחות של היום.
אפשר לגלות בן כמה היה בגלגול הקודם כאשר מת - ממה מת. אם מת מפציעה או ממחלה, או מזקנה.
לכן צריך לטפל ברוח של העבר שחלתה, היא לוחצת - משפיעה - על הרוח שלפניה ולפניה ולפניה.... עד הרוח של היום.
צריך להגיע לרוח המקור - אם מטפלים במקור בעבר היא מטפלת ברוח שאחריה עד היום.
 
 
 
 
 
לסיכום
טיפול בביואנרגיה/ביואורגונומי למיטב הבנתי הוא הטיפול האפקטיבי ביותר, המדויק ביותר ונותן התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן. המיוחד בביואנרגיה/אורגונומי הוא הכלים והיכולות שהמטפל מסוגל לשלוט בהם. כלומר, ניתן להגיע לדיוק באיבחון גם של איברים, תאים, סוגים של גידולים, של וירוסים וחיידקים, היכן נמצאת הדלקת, או המחלה ועוד ועוד... כמעט אין נושא שאי אפשר לבדוק. לכן מטפל טוב ומיומן יוכל לטפל במקור הבעיה ולהגיע לתוצאות טובות.
הטיפול בביואנרגיה / ביואורגונומי מתמקד בהתחלה = גלגולים, ועד התוצאה = המחלה / הבעיה היום.
כלומר, מטפלת גם במקור המחלה ובמחלה עצמה, וע"י כך אפשר לפתור ולהפטר מהבעיה / מחלה לצמיתות או לפחות להקטין את הבעיה למימדים שניתן לחיות איתם.
בביואנרגיה / ביואורגונומי אנחנו יודעים לבדוק ולאתר בעיות במקומות שאנו גרים בהם, מיקום, שיתכן שיש שם בעיה התורמת למחלה. בעיה בלבוש שאנו לובשים, באוכל שאוכלים, כלומר, ע"מ להיות בריאים יש להתחשב בכל הנושאים האלו ולתקן אותם.
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                          
 
 

 קורס ביואנרגיה

 מפת אתר  לראש הדף