שיחזור גילגולים - איך זה עובד?
שחזור גילגולים הוא טיפול!
 
דמיינו לעצמכם טראומה. למשל, כשמישהו יורה במישהו אחר בבטן. מה קורה באותו רגע? האדם שהכדור נורה בו : בהלה... פחד... בבטן נכנס הכדור ואז נהיה שם חור שחור, כמו ואקום, אמנם הגוף לא הולך איתנו לגלגול הבא אבל האנרגיה שלנו נשארת לתמיד, אנרגיה לא הולכת לאיבוד, היא רק משנה צורה. { דוגמה - קרח, מים, אדים - והאדים הופכים שוב למים וחוזר חלילה} כלומר, הגופים הרוחיים שלנו ממשיכים להיות קשורים לנשמה שלנו ובכל פעם כשהנשמה חוזרת לשם התיקון / השיעור היא חוזרת אל הגוף הרוחי הוותיק.
 
כעת גוף הרוח שלנו פגוע מהכדור שנורה בו, חור שחור באזור הבטן, וחור שחור מושך אנרגיה קשה - הוא אינסופי - ולכן עד אשר לא נתקן אותו תמיד נסבול מבעיות בבטן. ואיפה הפחד? למשל פחד מכלי ירייה, מאלימות, מעימות, פחד מאיש עם מדים - אם היורה למשל היה חייל.
כעת בואו נחשוב על היורה - הוא היה חייל - חייל יורה במי שבא להורגו, ו"הוא הצליח", למעשה הכול בסדר, הוא נשאר בחיים וחי את חייו עד ליום מותו אבל... כאשר הוא ירה בחייל השני הוא ראה את הפחד, הבהלה, הכאב שלו וכו' וגם לו נשארה טראומה ועד היום הזה בכל הגלגולים הוא פוחד מאלימות, מלקבל החלטה, מלבצע הוראות, מחיילים או מלובשי מדים, יתכן שיש לו בעיה של רגשות אשמה ...
אינספור חורים שחורים.
טראומות מגלגולים שונים עשויות להתקיים בהווה כפחדים לא מוסברים, בעיות גופניות שונות, מחלות כרוניות, התמכרויות, קושי בקיום מערכות יחסים, כעסים, קנאות, תסכולים, דאגות בווריאציות וסיטואציות שונות, תחושות והתנהגויות לא מוסברות. עד שלא נעלה עליהן ונפתור אותן הם ילוו אותנו...
בשחזור גלגולים נוכל לקבל הרבה הסברים, והמיוחד בשיטה שנוכל גם לתקן את הטראומה בגלגול הרלוונטי והתיקון ישפיע עלינו עד עצם היום הזה, כלומר הבעיה תיפתר בהווה.
 
בשחזור אנחנו מוצאים את החסימה / הבעיה המדויקת ועושים תיקון במקור, בזמן האירוע עצמו. כלומר פותרים את הבעיה במקור.
 
הריפוי יכול לשנות את חיינו שנוי דרמטי וכפועל יוצא מכך נוכל לממש את הפוטנציאל הטמון בנו ולהגשים את עצמנו ללא רגשות אשמה, כעסים, תסכולים ועוד.
על ידי כתיבת תסריט חדש לחיים הקודמים משתנה הסרט, משתנה האנרגיה הקשה שאנחנו סוחבים איתנו אל החיים העכשויים, נוכל להרחיק התניות רגשיות ואמונות מפריעות ולהיות קשובים לצרכים האמיתיים שלנו.   ואזי האדם משתחרר מהמצוקה שבגללה הגיע לטיפול.
 
טפול בשחזור גלגולים מתבצע תוך כדי הרפיה עמוקה, בהנחיית המטפל, לא בהיפנוזה. אין צורך בהיפנוזה היות שהבעיה נמצאת כבר קרוב לפני השטח, ולראיה, המטופל חווה אותה כל העת, הוא למעשה "תקוע" איתה.
טיפול בשחזור גלגולים כולל - *העברת דמיון מודרך *כניסה לתוך הגלגול הרלוונטי *מציאת הטראומה *ברור הבעיה / החסימה/ האירוע *הבנת האירוע והאנשים המשתתפים בו *ברור והבנות של מה שבאנו ללמוד * שינוי הסרט הבעייתי ועל ידי כך ריפוי הבעיה ותיקון האירועים.

 

 
 קורס שחזור גלגולים  

 

 

 קורס ביואנרגיה

 מפת אתר  לראש הדף